Хроніка школьнага жыцця!
•24.01.2025Мероприятие "Детям о выборах. Просто о главном" ... Читать далее...

План метадычнай работы на 2024/2025 навучальны год

Мэта: павышэнне якасці адукацыі, фарміраванне і развіццё функцыянальнай граматнасці навучэнцаў, распаўсюджванне эфектыўных практык выкладання прадметаў на базавым і павышаным узроўнях, удасканаленне прафесійных кампетэнцый педагогаў.

Задачы:

  • Працягваць працу па выкарыстанні сучасных падыходаў у выкладанні вучэбных прадметаў на базавым і павышаным узроўнях, рэалізацыі кампетэнтнаснага падыходу ў выкладанні вучэбных прадметаў, выхаваўчага патанцыялу вучэбных і факультатыўных заняткаў.
  • Забяспечыць умовы для павышэння ўзроўню прадметна-метадычных кампетэнцый педагога праз удзел у прафісійных конкурсах, праектна-даследчай дзейнасці, навучальных семінарах і курсавой падрыхтоўцы.
  • Удасканальваць адукацыйны працэс па вучэбных прадметах па выніках вывучэння якасці агульнай сярэдняй адукацыі, праведзенага Нацыянальным інстытутам адукацыі.
  • Абагуліць і распаўсюджваць станоўчы педагагічны вопыт творча працуючых настаўнікаў праз арганізацыю адкрытых урокаў, майстар-класаў, правядзенне метадычных і прадметных тыдняў, творчых справаздач.

Асноўныя напрамкі: аналітычная дзейнасць, інфармацыйная дзейнасць, арганізацыйна-метадычная дзейнасць; кансультацыйная дзейнасць.

Метадычная тэма: удасканаленне прадметна-метадычных кампетэнцый педагога ва ўмовах аднаўлення зместу адукацыі.

п/п

Змест дзейнасці

Тэрміны выканання

Адказныя

І. Аналітычная дзейнасць

1

Дыягностыка прафесійных запытаў і цяжкасцей педагогаў

жнівень, май

Камінская  Н.В., кіраўнікі МА

2

Аналіз наяўнасці ў педагогаў нарматыўна прававога і навукова-метадычнага забеспячэння

жнівень

Камінская Н.В., кіраўнікі МА

3

Абнаўленне інфармацыйнай базы аб педагогах

жнівень

Камінская  Н.В., кіраўнікі МА

4

Маніторынг курсавой падрыхтоўкі

пастаянна

на працягу года

Камінская Н.В., кіраўнікі МА

5

Дыягностыка прафесійных запытаў маладых спецыялістаў для аказання ім  метадычнай дапамогі

на працягу года

Камінская Н.В., кіраўнікі МА

6

Распрацоўка сцэнарыяў семінараў, круглых сталоў, канферэнцый, конкурсаў

на працягу года

Камінская Н.В., кіраўнікі МА

7

Аналіз работы з высокаматываванымі навучэнцамі

на працягу года

Камінская Н.В., кіраўнікі МА

8

Маніторынг вынікаў вучэбнай і выхаваўчай дзейнасці вучняў 1-11 класаў, выхаванцаў дзіцячага сада

на працягу года

Камінская Н.В.,

Баранчук В.Р., кіраўнікі МА

9

Аналітычныя справаздачы па выніках года

май

Камінская Н.В., кіраўнікі МА

ІІ. Інфармацыйная дзейнасць

1

Вывучэнне і выкарыстанне рэкамендацый па выніках вывучэння якасці агульнай сярэдняй адукацыі, праведзенага Нацыянальным інстытутам адукацыі.

пастаянна

педагогі

2

Удакладненне банка дадзеных аб навінках вучэбна-метадычнай літаратуры

1 раз  у чвэрць

Куцык Л.І., кіраўнікі МА

3

Азнаямленне з нарматыўнымі дакументамі па атэстацыі, кваліфікацыйнымі характарыстыкамі

у адпаведнасці з графікам атэстацыі

Юркевіч Н.Б.,

кіраўнікі МА

4

Азнаямленне з дакументамі па арганізацыі профільнай і дапрофільнай падрыхтоўкі вучняў V-ХІ класаў.

верасень

Камінская Н.В., кіраўнікі МА

5

Творчыя справаздачы педагогаў па тэмах самаадукацыі

на працягу года

кіраўнікі МА

ІІІ. Арганізацыйна-метадычная дзейнасць

1

Арганізаваць дзейнасць творчай групы, кансультацыйнага пункта для маладых спецыялістаў

на працягу года

Камінская Н.В.,

Баранчук В.Р., кіраўнікі МА

2

Пасяджэнні МА настаўнікаў-прадметнікаў і класных кіраўнікоў (па асобных планах)

на працягу года

Кіраўнік МА

3

Распрацоўка і правядзенне педагагічных саветаў:

1. Павышэнне якасці адукацыі праз развіццё функцыянальнай граматнасці

навучэнцаў;

2.Стварэнне творча-дзейснага адукацыйнага асяроддзя для сацыялізацыі і самаразвіцця ўсіх удзельнікаў адукацыйнага працэсу шляхам уключэння іх у разнастайныя віды асобаснай і сацыяльна значымай дзейнасці.

На працягу года

Камінская Н.В.,

Баранчук В.Р., кіраўнікі МА

4

Удзел у раённых, абласных, рэспубліканскіх семінарах

на працягу года

Камінская Н.В.,

Баранчук В.Р., кіраўнікі МА

5

Арганізацыя і кантроль за правядзеннем прадметных тыдняў

на працягу года

Камінская Н.В.,

кіраўнікі МА

6

Семінар “Кантрольна-адзнакавая дзейнасць настаўніка як сродак павышэння якасці ўрока”

кастрычнік

Камінская Н.В.,

кіраўнікі МА

7

Майстар-клас “Формы і метады работы па падрыхтоўцы вучняў да алімпіяд і НПК гуманітарнага напрамку”

лістапад

Сулімава М.А.

Папёл С.П.

8

Метадычны дыялог  “Ад якасці ўрока да якасці адукацыі”

лістапад

Камінская Н.В.,

кіраўнікі МА

9

Круглы стол “ Роля функцыянальнай граматнасці ў фарміраванні навыкаў самаадукацыі”

лістапад

Камінская Н.В.,

кіраўнікі МА

10

Метадычная дэкада “Функцыянальная граматнасць як новы вектар адукацыі”

снежань 2024

Камінская Н.В.,

 кіраўнікі МА

11

Дзень навукі

27 студзеня

2025

Камінская Н.В..,

кіраўнікі МА

12

Метадычная дэкада “Творча дзейнаснае адукацыйнае асяроддзе – неабходная ўмова фарміравання крэатыўнага патэнцыяла навучэнца”

люты 2025

Баранчук В.Р.,

кіраўнікі МА

13

Семінар “Работа класных кіраўнікоў і настаўнікаў-прадметнікаў па стварэнні адзінай сістэмы творча дзейнаснага адукацыйнага асяроддзя ”

люты 2025

Баранчук В.Р.,

Камінская Н.В.,

кіраўнікі МА

14

Выстаўка-прэзентацыя “Метадычны кейс”                                                                                                           

красавік

Камінская Н.В.,

кіраўнікі МА

15

Агляд вучэбных кабінетаў

1 раз у чвэрць

Камінская Н.В..,

кіраўнікі МА

16

Стварэнне  атэстацыйнай камісіі на 2024/2025 н. г. (правядзенне агульнага сходу педагагічнага  калектыва па выбарах атэстацыйнай камісіі).

да 01.10.2024

Юркевіч Н.Б.

17

Складанне і зацвярджэнне   графіка атэстацыі педагаічных работнікаў на 2024/2025 н. г.

кастрычнік-сакавік

старшыня атэстац.камісіі

18

Вывучэнне педагагічнай дзейнасці атэстуемых педагогаў, падрыхтоўка характарыстык., азнаямленне атэстуемых з характарыстыкамі. Правядзенне пасяжэнняў атэстацыйнай камісіі.

кастрычнік-сакавік

члены атэстацыйнай камісіі

19

Падвядзенне вынікаў атэстацыі

май, чэрвень

Юркевіч Н.Б.

VI. Кансультацыйная дзейнасць

1

Складанне КТП, вядзенне школьнай дакументацыі

жнівень

Камінская  Н.В.,

кіраўнікі МА

2

Складанне і выкананне планаў па самаадукацыі

верасень

Камінская Н.В.,

кіраўнікі МА

3

Арганізацыя работы з сям’ямі, суправаджэнне непаўналетніх, прызнаных знаходзчыміся ў сацыяльна небяспечным становішчы

пастаянна

Талкач Н.І.

4

Удасканаленне работы па самаадукацыі педагога

на працягу года

Камінская Н.В.,

кіраўнікі МА

5

Праблемы работы у класах  інтэграванага навучання

на працягу года

Камінская Н.В.,

Рымкевіч А.З.

6

Падрыхтоўка навучэнцаў да прадметных алімпіяд, удзелу ў НПК

на працягу года

Камінская  Н.В.,

настаўнікі-прадметнікі

7

Складанне справаздач па самаадукацыі

студзень

Кіраўнікі МА

8

Ваучэбна-метадычнае забеспячэнне

на працягу года

Камінская Н.В.,

кіраўнікі МА