План метадычнай работы
на 2022/2023 навучальны год
Мэта: павышэнне прафесійнай кампетэнцыі педагогаў па пытаннях сучаснага зместу адукацыі і выкарыстання эфектыўных тэхналогій і методык выкладання, прымянення настаўнікамі сучасных, у тым ліку, электронных сродкаў навучання; павышэнне інфармацыйнай культуры педагогаў.
Задачы:
1.Удасканаленне прафесійнай кампетэнцыі настаўнікаў па рэалізацыі зместу і сучасных метадычных падыходаў у выкладанні вучэбных прадметаў, па рэалізацыі кампетэнтнаснага падыходу ў прадметных канцэпцыях, распрацоўцы дыдактычнага забеспячэння выкладання вучэбных прадметаў на аснове кампетэнтнаснага падыходу.
2.Удасканаленне прафесійнай кампетэнцыі настаўнікаў па павышэнні якасці прадметнай адукацыі з дапамогай папярэджвання і ліквідацыі прабелаў у ведах навучэнцаў.
3.Метадычная падтрымка педагогаў па выніках маніторынгу якасці адукацыі на аснове аб'ектыўных паказчыкаў стану якасці і ацэнкі тэндэнцый яго змены і ўзроўню сфарміраванасці ключавых кампетэнцый навучэнцаў.
4.Метадычная падтрымка педагогаў па арганізацыі даследчай дзейнасці вучняў для выяўлення, развіцця і падтрымкі адораных і высокаматываваных дзяцей, забеспячэння іх асобаснай, сацыяльнай самарэалізацыі, прафесійнага самавызначэння і сацыяльнай паспяховасці.
5.Развіццё кампетэнтнасці педагогаў у галіне выкарыстання інфармацыйна-камунікатыўных тэхналогій і сучасных сеткавых сэрвісаў у прафесійнай педагагічнай дзейнасці.
6.Выяўленне, абагульненне і распаўсюджванне эфектыўнага педагагічнага вопыту творча працуючых настаўнікаў у выкарыстанні эфектыўных адукацыйных практык па рэалізацыі адукацыі навучэнцаў.
7.Удасканаленне суправаджэння інавацыйнай дзейнасці, педагагічных ініцыятыў і даследванняў, педагагічных праектаў.
Асноўныя напрамкі: аналітычная дзейнасць;інфармацыйная дзейнасць;арганізацыйна-метадычная дзейнасць;кансультацыйная дзейнасць.
Метадычная тэма: удасканаленне прадметна-метадычнай падрыхтоўкі настаўнікаў, накіраванай на павышэнне якасці педагагічнага працэсу.
№ п/п |
Змест дзейнасці |
Тэрміны выканання |
Адказныя |
1.Аналітычная дзейнасць |
|||
1 |
Маніторынг прафесійных запытаў і цяжкасцяў педагогаў |
Жнівень, май |
Гераніна Н.М., кіраўнікі МА |
2 |
Маніторынг забеспячэння вучэбна-метадычнай літаратурай |
жнівень |
Гераніна Н.М., кіраўнікі МА |
3 |
Абнаўленне базы дадзеных аб педагогах |
жнівень |
Гераніна Н.М. |
4 |
Афармленне аналітычнага банка дадзеных аб адораных дзецях |
верасень |
Гераніна Н.М., кіраўнікі МА |
5 |
Маніторынг курсавой падрыхтоўкі на працягу года |
пастаянна |
Гераніна Н.М., кіраўнікі МА |
6 |
Дыягностыка прафесійных патрэбнасцей педагогаў у метадычнай дапамозе |
на працягу года |
Гераніна Н.М., кіраўнікі МА |
7 |
Распрацоўка сцэнарыяў семінараў, круглых сталоў, канферэнцый, конкурсаў |
на працягу года |
Гераніна Н.М., кіраўнікі МА |
8 |
Аналіз вынікаў работы з высокаматываванымі вучнямі |
на працягу года |
Гераніна Н.М., кіраўнікі МА |
9 |
Маніторынг вынікаў вучэбнай і выхаваўчай дзейнасці вучняў 1-11 класаў, выхаванцаў дзіцячага сада |
на працягу года |
Гераніна Н.М., Баранчук В.Р., кіраўнікі МА |
10 |
Маніторынг інавацыйнай дзейнасці |
на працягу года |
Гераніна Н.М., кіраўнікіМА, ТЛ |
11 |
Аналіз педагогамі карты прафесійнага росту ў ў асабістым партфоліо |
Красавік |
Гераніна Н.М. кіраўнікі МА |
12 |
Аналітычныя справаздачы па выніках года |
май |
Гераніна Н.М., кіраўнікі МА |
2. Інфармацыйная дзейнасць |
|||
1 |
Абнаўленне і сістэматызацыя матэрыялаў “Нарматыўна-прававая дакументацыя” |
пастаянна |
Настаўнікі |
2 |
Стварэнне банка дадзеных аб навінках вучэбна-метадычнай літаратуры |
пастаянна |
Толкач Н.І., кіраўнікі МА |
3 |
Азнаямленне з нарматыўнымі дакументамі па атэстацыі, кваліфікацыйнымі характарыстыкамі |
у адпав з граф.атэстац. |
Гераніна Н.М. |
4 |
Азнаямленне з дакументамі па арганізацыі профільнай і дапрофільнай падрыхтоўкі вучняў V-XI класаў |
верасень |
Гераніна Н.М., кіраўнікі МА |
5 |
Творчыя справаздачы педагогаў па тэмах самаадукацыі |
на працягу года |
кіраўнікі МА |
3. Арганізацыйна-метадычная дзейнасць |
|||
1 |
Арганізаваць дзейнасць творчай групы, творчай лабараторыі, кансультатыўнага пункта для маладых спецыялістаў (па асобным плане) |
на працягу года |
Гераніна Н.М., Баранчук В.Р., кіраўнікі МА |
2 |
Правесці пасяджэнні МА (па асобным плане) настаўнікаў-прадметнікаў і класных кіраўнікоў |
на працягу года |
Кіраўнікі МА |
3 |
Арганізаваць удзел у рабоце педсаветаў: 1.Удасканаленне сістэмы работы ўстановы адукацыі па развіцці дзіцячага і маладзёжнага руху як школы станаўлення сацыяльна актыўнай асобы, выхавання грамадзяніна-патрыёта. 2.Фарміраванне інфармацыйнай культуры ўсіх удзельнікаў адукацыйнага працэсу як умовы павышэння якасці адукацыі, паказчык прафесійнай кампетэнтнасці педагога. |
на працягу года |
Гераніна Н.М., Баранчук В.Р., кіраўнікі МА, ТЛ |
4 |
Прыняць удзел у рабоце раённых, абласных, рэспубліканскіх семінараў |
на працягу года |
Гераніна Н.М., Баранчук В.Р., кіраўнікі МА |
5 |
Арганізацыя работы ў рамках інавацыйнага праекта (па асобным плане) |
на працягу года |
Гераніна Н.М., Баранчук В.Р. |
6 |
Работа творчай групы па рэалізацыі інавацыйнага праекта (па асобным плане) |
на працягу года |
Кіраўнік ТЛ |
7 |
Афармленне дзённікаў інавацыйнай дзейнасці |
на прац. года |
Кіраўнік ТЛ |
8 |
Забеспячэнне дзейнасці інфармацыйнай прасторы школы, інавацыйнай дзейнасці праз выкарыстанне сайта, сеткі Інтэрнэт |
на працягу года |
Кіраўнік ТЛ |
9 |
ППС “Прымяненне новых форм узаемадзеяння ўстановы адукацыі з сям’ёй па арганізацыі занятасці ў 6-ты школьны дзень” |
верасень 2021 |
Баранчук В.Р., кіраўнікі МА |
10 |
Панарама метадычных ідэй “Фарміраванне даследчых уменняў і навыкаў выхаванцаў і вучняў на аснове прымянення сучасных адукацыйных тэхналогій” |
люты 2022 |
Гераніна Н.М., кіраўнікі МА |
11 |
Метадычны кансіліум “Педагагічны кантроль ведаў як умова актывізацыі вучэбнай дзейнасці” |
снежань 2021 |
Кіраўнікі МА |
12 |
Метадычны дыялог “Развіццё школьна-значымых функцый у дзяцей дашкольнага і малодшага школьнага ўзросту” |
верасень 2021 |
Гераніна Н.М., кіраўнікі МА |
13 |
Круглы стол “Праблемы ўзаемадзеяння з сям’ёй па прафілактыцы ўжывання алкагольных напояў, курэння і курыльных сумесяў, папярэджванні супрацьпраўных паводзін, злачынстваў і правапарушэнняў і іх вырашэнне” |
май 2022 |
Баранчук В.Р., кіраўнікі МА |
14 |
Семінар-трэнінг для педагогаў “ПРАЕКТАВАННЕ ЯК ІНАВАЦЫЙНЫ МЕТАД НАВУЧАННЯ” |
люты 2022 |
Гераніна Н.М., Кухта І.М., |
15 |
Педагагічны савет ”ПЕДАГАГІЧНАЕ ПРАЕКТАВАННЕ ЯК АСНОВА КАМПЕТЭНТНАСНА-АРЫЕНТАВАНАГА НАВУЧАННЯ“ |
сакавік 2022 |
Гераніна Н.М., Кухта І.М., |
16 |
Абагульненне вопыту работы настаўніка Сулімавай М.А. па грамадзянска-патрыятычнам выхаванні школьнікаў |
люты-сакавік |
Гераніна Н.М., кіраўнікі МА, ТЛ |
17 |
Конкурс распрацовак пазакласных мерапрыемстваў 6-ага школьнага дня па фарміраванні ў навучэнцаў грамадзянскай актыўнасці, самастойнасці, ініцыятыўнасці, сацыяльнай паспяховасці |
сакавік |
Баранчук В.Р., кір. МА, ТЛ |
НПК настаўнікаў-прадметнікаў і выхавальнікаў “Урок 21 стагоддзя: традыцыі і наватарства”. |
сакавік |
Гераніна Н.М., кір. МА |
|
18 |
Дзень навукі.Стварэнне зборніка творчых работ вучняў па выніках навукова-практычных канферэнцый, конкурсаў |
студзень |
Гераніна Н.М., кіраўнікі МА, ТЛ |
19 |
Майстар-клас настаўніка-дэфектолага “Інтэграваны занятак у актывізацыі пазнавальнай дзейнасці дзяцей з АПФР” |
красавік |
Рымкевіч А.З. Кіраўнікі МА |
20 |
Метадычная дэкада: МА выхавальнікаў і настаўнікаў пачатковых класаў; МА настаўнікаў гуманітарнага цыклу; МА настаўнікаў прыродазнаўча-матэматычнага цыклу; МА класных кіраўнікоў. |
кастрычнік снежань студзень люты |
Гераніна Н.М., Баранчук В.Р., кіраўнікіМА, ТЛ |
21 |
Агляд-конкурс прадметных кабінетаў: забеспячэнне кабінетаў вучэбным абсталяваннемі і сучаснымі сродкамі навучання для эфектыўнага правядзення вучэбных і факультатыўных заняткаў; наяўнасць метадычнай прадукцыі па тэме“Урок 21 стагоддзя: традыцыі і наватарства”; метадычнае забеспячэнне арганізацыі навукова-даследчай дзейнасці з вучнямі і яе выніковасці . |
лістапад, снежань сакавік |
Гераніна Н.М., загадчыкі кабінетаў |
22 |
Стварэнне атэстацыйнай камісіі на 2021/2022 н. г. (правядзенне агульнага сходу педагагічнага калектыва па выбарах атэстацыйнай камісіі). |
да 01.10.2021 |
Гераніна Н.М. |
23 |
Складанне і зацвярджэнне графіка атэстацыі педагаічных работнікаў на 2020/2021 н. г. |
кастрычнік-сакавік |
Гераніна Н.М. |
24 |
Вывучэнне педагагічнай дзейнасці атэстуемых педагогаў, падрыхтоўка характарыстык. Азнаямленне атэстуемых з характарыстыкамі. |
кастрычнік-сакавік |
Гераніна Н.М., члены атэстац. камісіі |
25 |
Падвядзенне вынікаў атэстацыі |
май |
Гераніна Н.М. |
4. Кансультацыйная дзейнасць |
|||
1 |
Па складанні каляндарна-тэматычнага планавання, вядзенні школьнай дакументацыі |
жнівень, |
Гераніна Н.М., кіраўнікі МА |
2 |
Па складанні і выкананні планаў па самаадукацыі |
верасень |
Кіраўнікі МА |
3 |
Па арганізацыі работы з сям'ёй і рэкамендацыі па суправаджэнні непаўналетніх, прызн. знах. у сацыяльна небяспечным становішчы |
пастаянна |
Толкач Н.І., Кулінак Я.В.. |
4 |
Кансультатыўныя заняткі “Падрыхтока метадычнай прадукцыі для друкавання ў метадычных часопісах” |
1 раз у чвэрць |
Гераніна Н.М., кіраўнікіМА, ТЛ |
5 |
Карэкцыя планаў індывідуальнай работы з вучнямі, заяўленымі на ўдзел у алімпіядах, НПК |
верасень |
Гераніна Н.М., кіраўнікі МА |
6 |
Кансультатыўныя заняткі па падрыхтоўцы вучняў да прадметных алімпіяд , удзелу ў НПК |
верасень |
Гераніна Н.М., наст.-прадметн. |
7 |
Работа па прафілактыцы правапарушэнняў і злачынстваў, шкодных звычак у непаўналетніх |
на працягу года |
Толкач Н.І., Кулінак Я.В., кір.МА |
8 |
Узаемадзеянне класных кіраўнікоў і бацькоў з мэтай прыцягнення непаўналетніх да арганізацыі зместу вольнага часу |
на працягу года |
Толкач Н.І., Кулінак Я.В., кір. МА |
9 |
Па складанні справаздач па самаадукацыі |
студзень |
Кіраўнікі МА |
10 |
Па арганізацыі індывідуальнай работы з дзецьмі, якія маюць павышаную матывацыю да навучання |
пастаянна |
Кіраўнікі МА, ТЛ |
11 |
Па вучэбна-метадычным забеспячэнні, бягучых пытаннях на працягу года |
пастаянна |
Гераніна Н.М., кіраўнікі МА |