План метадычнай работы на 2024/2025 навучальны год
Мэта: павышэнне якасці адукацыі, фарміраванне і развіццё функцыянальнай граматнасці навучэнцаў, распаўсюджванне эфектыўных практык выкладання прадметаў на базавым і павышаным узроўнях, удасканаленне прафесійных кампетэнцый педагогаў.
Задачы:
- Працягваць працу па выкарыстанні сучасных падыходаў у выкладанні вучэбных прадметаў на базавым і павышаным узроўнях, рэалізацыі кампетэнтнаснага падыходу ў выкладанні вучэбных прадметаў, выхаваўчага патанцыялу вучэбных і факультатыўных заняткаў.
- Забяспечыць умовы для павышэння ўзроўню прадметна-метадычных кампетэнцый педагога праз удзел у прафісійных конкурсах, праектна-даследчай дзейнасці, навучальных семінарах і курсавой падрыхтоўцы.
- Удасканальваць адукацыйны працэс па вучэбных прадметах па выніках вывучэння якасці агульнай сярэдняй адукацыі, праведзенага Нацыянальным інстытутам адукацыі.
- Абагуліць і распаўсюджваць станоўчы педагагічны вопыт творча працуючых настаўнікаў праз арганізацыю адкрытых урокаў, майстар-класаў, правядзенне метадычных і прадметных тыдняў, творчых справаздач.
Асноўныя напрамкі: аналітычная дзейнасць, інфармацыйная дзейнасць, арганізацыйна-метадычная дзейнасць; кансультацыйная дзейнасць.
Метадычная тэма: удасканаленне прадметна-метадычных кампетэнцый педагога ва ўмовах аднаўлення зместу адукацыі.
№ п/п |
Змест дзейнасці |
Тэрміны выканання |
Адказныя |
І. Аналітычная дзейнасць |
|||
1 |
Дыягностыка прафесійных запытаў і цяжкасцей педагогаў |
жнівень, май |
Камінская Н.В., кіраўнікі МА |
2 |
Аналіз наяўнасці ў педагогаў нарматыўна прававога і навукова-метадычнага забеспячэння |
жнівень |
Камінская Н.В., кіраўнікі МА |
3 |
Абнаўленне інфармацыйнай базы аб педагогах |
жнівень |
Камінская Н.В., кіраўнікі МА |
4 |
Маніторынг курсавой падрыхтоўкі |
пастаянна на працягу года |
Камінская Н.В., кіраўнікі МА |
5 |
Дыягностыка прафесійных запытаў маладых спецыялістаў для аказання ім метадычнай дапамогі |
на працягу года |
Камінская Н.В., кіраўнікі МА |
6 |
Распрацоўка сцэнарыяў семінараў, круглых сталоў, канферэнцый, конкурсаў |
на працягу года |
Камінская Н.В., кіраўнікі МА |
7 |
Аналіз работы з высокаматываванымі навучэнцамі |
на працягу года |
Камінская Н.В., кіраўнікі МА |
8 |
Маніторынг вынікаў вучэбнай і выхаваўчай дзейнасці вучняў 1-11 класаў, выхаванцаў дзіцячага сада |
на працягу года |
Камінская Н.В., Баранчук В.Р., кіраўнікі МА |
9 |
Аналітычныя справаздачы па выніках года |
май |
Камінская Н.В., кіраўнікі МА |
ІІ. Інфармацыйная дзейнасць |
|||
1 |
Вывучэнне і выкарыстанне рэкамендацый па выніках вывучэння якасці агульнай сярэдняй адукацыі, праведзенага Нацыянальным інстытутам адукацыі. |
пастаянна |
педагогі |
2 |
Удакладненне банка дадзеных аб навінках вучэбна-метадычнай літаратуры |
1 раз у чвэрць |
Куцык Л.І., кіраўнікі МА |
3 |
Азнаямленне з нарматыўнымі дакументамі па атэстацыі, кваліфікацыйнымі характарыстыкамі |
у адпаведнасці з графікам атэстацыі |
Юркевіч Н.Б., кіраўнікі МА |
4 |
Азнаямленне з дакументамі па арганізацыі профільнай і дапрофільнай падрыхтоўкі вучняў V-ХІ класаў. |
верасень |
Камінская Н.В., кіраўнікі МА |
5 |
Творчыя справаздачы педагогаў па тэмах самаадукацыі |
на працягу года |
кіраўнікі МА |
ІІІ. Арганізацыйна-метадычная дзейнасць |
|||
1 |
Арганізаваць дзейнасць творчай групы, кансультацыйнага пункта для маладых спецыялістаў |
на працягу года |
Камінская Н.В., Баранчук В.Р., кіраўнікі МА |
2 |
Пасяджэнні МА настаўнікаў-прадметнікаў і класных кіраўнікоў (па асобных планах) |
на працягу года |
Кіраўнік МА |
3 |
Распрацоўка і правядзенне педагагічных саветаў: 1. Павышэнне якасці адукацыі праз развіццё функцыянальнай граматнасці навучэнцаў; 2.Стварэнне творча-дзейснага адукацыйнага асяроддзя для сацыялізацыі і самаразвіцця ўсіх удзельнікаў адукацыйнага працэсу шляхам уключэння іх у разнастайныя віды асобаснай і сацыяльна значымай дзейнасці. |
На працягу года |
Камінская Н.В., Баранчук В.Р., кіраўнікі МА |
4 |
Удзел у раённых, абласных, рэспубліканскіх семінарах |
на працягу года |
Камінская Н.В., Баранчук В.Р., кіраўнікі МА |
5 |
Арганізацыя і кантроль за правядзеннем прадметных тыдняў |
на працягу года |
Камінская Н.В., кіраўнікі МА |
6 |
Семінар “Кантрольна-адзнакавая дзейнасць настаўніка як сродак павышэння якасці ўрока” |
кастрычнік |
Камінская Н.В., кіраўнікі МА |
7 |
Майстар-клас “Формы і метады работы па падрыхтоўцы вучняў да алімпіяд і НПК гуманітарнага напрамку” |
лістапад |
Сулімава М.А. Папёл С.П. |
8 |
Метадычны дыялог “Ад якасці ўрока да якасці адукацыі” |
лістапад |
Камінская Н.В., кіраўнікі МА |
9 |
Круглы стол “ Роля функцыянальнай граматнасці ў фарміраванні навыкаў самаадукацыі” |
лістапад |
Камінская Н.В., кіраўнікі МА |
10 |
Метадычная дэкада “Функцыянальная граматнасць як новы вектар адукацыі” |
снежань 2024 |
Камінская Н.В., кіраўнікі МА |
11 |
Дзень навукі |
27 студзеня 2025 |
Камінская Н.В.., кіраўнікі МА |
12 |
Метадычная дэкада “Творча дзейнаснае адукацыйнае асяроддзе – неабходная ўмова фарміравання крэатыўнага патэнцыяла навучэнца” |
люты 2025 |
Баранчук В.Р., кіраўнікі МА |
13 |
Семінар “Работа класных кіраўнікоў і настаўнікаў-прадметнікаў па стварэнні адзінай сістэмы творча дзейнаснага адукацыйнага асяроддзя ” |
люты 2025 |
Баранчук В.Р., Камінская Н.В., кіраўнікі МА |
14 |
Выстаўка-прэзентацыя “Метадычны кейс” |
красавік |
Камінская Н.В., кіраўнікі МА |
15 |
Агляд вучэбных кабінетаў |
1 раз у чвэрць |
Камінская Н.В.., кіраўнікі МА |
16 |
Стварэнне атэстацыйнай камісіі на 2024/2025 н. г. (правядзенне агульнага сходу педагагічнага калектыва па выбарах атэстацыйнай камісіі). |
да 01.10.2024 |
Юркевіч Н.Б. |
17 |
Складанне і зацвярджэнне графіка атэстацыі педагаічных работнікаў на 2024/2025 н. г. |
кастрычнік-сакавік |
старшыня атэстац.камісіі |
18 |
Вывучэнне педагагічнай дзейнасці атэстуемых педагогаў, падрыхтоўка характарыстык., азнаямленне атэстуемых з характарыстыкамі. Правядзенне пасяжэнняў атэстацыйнай камісіі. |
кастрычнік-сакавік |
члены атэстацыйнай камісіі |
19 |
Падвядзенне вынікаў атэстацыі |
май, чэрвень |
Юркевіч Н.Б. |
VI. Кансультацыйная дзейнасць |
|||
1 |
Складанне КТП, вядзенне школьнай дакументацыі |
жнівень |
Камінская Н.В., кіраўнікі МА |
2 |
Складанне і выкананне планаў па самаадукацыі |
верасень |
Камінская Н.В., кіраўнікі МА |
3 |
Арганізацыя работы з сям’ямі, суправаджэнне непаўналетніх, прызнаных знаходзчыміся ў сацыяльна небяспечным становішчы |
пастаянна |
Талкач Н.І. |
4 |
Удасканаленне работы па самаадукацыі педагога |
на працягу года |
Камінская Н.В., кіраўнікі МА |
5 |
Праблемы работы у класах інтэграванага навучання |
на працягу года |
Камінская Н.В., Рымкевіч А.З. |
6 |
Падрыхтоўка навучэнцаў да прадметных алімпіяд, удзелу ў НПК |
на працягу года |
Камінская Н.В., настаўнікі-прадметнікі |
7 |
Складанне справаздач па самаадукацыі |
студзень |
Кіраўнікі МА |
8 |
Ваучэбна-метадычнае забеспячэнне |
на працягу года |
Камінская Н.В., кіраўнікі МА |