Хроніка школьнага жыцця!
•22.09.2022 - акция "День без автомобиля" ... Читать далее...

План метадычнай работы
на 2021/2022 навучальны год

Мэта: павышэнне прафесійнай кампетэнцыі педагогаў па пытаннях сучаснага зместу адукацыі і выкарыстання эфектыўных тэхналогій і методык выкладання, прымянення настаўнікамі сучасных, у тым ліку, электронных сродкаў навучання; павышэнне інфармацыйнай культуры педагогаў.

Задачы:

1.Удасканаленне прафесійнай кампетэнцыі настаўнікаў па рэалізацыі зместу і сучасных метадычных падыходаў у выкладанні вучэбных прадметаў, па рэалізацыі кампетэнтнаснага падыходу ў прадметных канцэпцыях, распрацоўцы дыдактычнага забеспячэння выкладання вучэбных прадметаў на аснове кампетэнтнаснага падыходу.

2.Удасканаленне прафесійнай кампетэнцыі настаўнікаў па павышэнні якасці прадметнай адукацыі з дапамогай папярэджвання і ліквідацыі прабелаў у ведах навучэнцаў.

3.Метадычная падтрымка педагогаў па выніках  маніторынгу якасці адукацыі на аснове аб'ектыўных паказчыкаў стану якасці і ацэнкі тэндэнцый яго змены і ўзроўню сфарміраванасці ключавых кампетэнцый навучэнцаў.

4.Метадычная падтрымка педагогаў па арганізацыі даследчай дзейнасці вучняў для выяўлення, развіцця і падтрымкі адораных і высокаматываваных дзяцей, забеспячэння іх асобаснай, сацыяльнай самарэалізацыі,  прафесійнага самавызначэння і сацыяльнай паспяховасці.

5.Развіццё кампетэнтнасці педагогаў у галіне выкарыстання інфармацыйна-камунікатыўных тэхналогій і сучасных сеткавых сэрвісаў у прафесійнай педагагічнай дзейнасці.

6.Выяўленне, абагульненне і распаўсюджванне эфектыўнага педагагічнага вопыту творча працуючых настаўнікаў у выкарыстанні эфектыўных адукацыйных практык па рэалізацыі адукацыі навучэнцаў.

7.Удасканаленне суправаджэння інавацыйнай дзейнасці, педагагічных ініцыятыў і даследванняў, педагагічных праектаў.

Асноўныя напрамкі: аналітычная дзейнасць;інфармацыйная дзейнасць;арганізацыйна-метадычная дзейнасць;кансультацыйная дзейнасць.
Метадычная тэма: удасканаленне прадметна-метадычнай падрыхтоўкі настаўнікаў, накіраванай на павышэнне якасці педагагічнага працэсу. 

№ п/п

Змест дзейнасці

Тэрміны

выканання

Адказныя

1.Аналітычная дзейнасць

1

Маніторынг прафесійных запытаў і цяжкасцяў педагогаў

Жнівень, май

Гераніна Н.М.,     кіраўнікі МА

2

Маніторынг забеспячэння вучэбна-метадычнай літаратурай

жнівень

Гераніна Н.М.,

кіраўнікі МА

3

Абнаўленне базы   дадзеных аб педагогах

жнівень

Гераніна Н.М.

4

Афармленне аналітычнага банка дадзеных аб адораных дзецях

верасень

Гераніна Н.М.,

кіраўнікі МА

5

Маніторынг курсавой падрыхтоўкі на працягу года

пастаянна

Гераніна Н.М., кіраўнікі МА

6

Дыягностыка прафесійных патрэбнасцей педагогаў у метадычнай дапамозе

на працягу года

Гераніна Н.М.,

кіраўнікі МА

7

Распрацоўка сцэнарыяў семінараў, круглых сталоў, канферэнцый, конкурсаў

на працягу года

Гераніна Н.М.,

кіраўнікі МА

8

Аналіз вынікаў работы з высокаматываванымі вучнямі

на працягу года

Гераніна Н.М.,

кіраўнікі МА

9

Маніторынг вынікаў вучэбнай і выхаваўчай дзейнасці вучняў 1-11 класаў, выхаванцаў дзіцячага сада

на працягу года

Гераніна Н.М., Баранчук В.Р., кіраўнікі МА

10

Маніторынг інавацыйнай дзейнасці

на працягу года

Гераніна Н.М.,

кіраўнікіМА, ТЛ

11

Аналіз педагогамі карты прафесійнага

росту ў ў асабістым партфоліо

Красавік

Гераніна Н.М.

кіраўнікі МА

12

Аналітычныя справаздачы па выніках года

май

Гераніна Н.М.,

кіраўнікі МА

2. Інфармацыйная дзейнасць

1

Абнаўленне і сістэматызацыя матэрыялаў “Нарматыўна-прававая дакументацыя”

пастаянна

Настаўнікі

2

Стварэнне банка дадзеных аб навінках вучэбна-метадычнай літаратуры

пастаянна

Толкач Н.І., кіраўнікі МА

3

Азнаямленне з нарматыўнымі дакументамі па атэстацыі, кваліфікацыйнымі характарыстыкамі

у адпав з граф.атэстац.

Гераніна Н.М.

4

Азнаямленне з дакументамі па арганізацыі профільнай і дапрофільнай падрыхтоўкі вучняў V-XI класаў

верасень

Гераніна Н.М.,

кіраўнікі МА

5

Творчыя справаздачы педагогаў па тэмах самаадукацыі

на працягу года

кіраўнікі МА

3. Арганізацыйна-метадычная дзейнасць

1

Арганізаваць дзейнасць творчай групы, творчай лабараторыі, кансультатыўнага пункта для маладых спецыялістаў (па асобным плане)

на працягу года

Гераніна Н.М., Баранчук В.Р., кіраўнікі МА

2

Правесці пасяджэнні МА (па асобным плане)

настаўнікаў-прадметнікаў і класных кіраўнікоў

на працягу года

Кіраўнікі МА

3

Арганізаваць удзел у рабоце педсаветаў:

1.Удасканаленне сістэмы работы ўстановы адукацыі па развіцці дзіцячага і маладзёжнага руху як школы станаўлення сацыяльна актыўнай асобы, выхавання грамадзяніна-патрыёта.

2.Фарміраванне інфармацыйнай культуры ўсіх удзельнікаў адукацыйнага працэсу як умовы павышэння якасці адукацыі, паказчык прафесійнай кампетэнтнасці педагога.

на працягу года

Гераніна Н.М., Баранчук В.Р., кіраўнікі МА, ТЛ

4

Прыняць удзел у рабоце раённых, абласных, рэспубліканскіх семінараў

на працягу года

Гераніна Н.М., Баранчук В.Р., кіраўнікі МА

5

Арганізацыя работы ў рамках інавацыйнага праекта (па асобным плане)

на працягу года

Гераніна Н.М., Баранчук В.Р.

6

Работа творчай групы па рэалізацыі інавацыйнага праекта (па асобным плане)

на працягу года

Кіраўнік ТЛ

7

Афармленне дзённікаў інавацыйнай дзейнасці

на прац. года

Кіраўнік ТЛ

8

Забеспячэнне дзейнасці інфармацыйнай прасторы школы, інавацыйнай дзейнасці праз выкарыстанне сайта, сеткі Інтэрнэт

на працягу года

Кіраўнік ТЛ

9

ППС “Прымяненне новых форм узаемадзеяння ўстановы адукацыі з сям’ёй па арганізацыі занятасці ў 6-ты школьны дзень”

верасень

2021

Баранчук В.Р., кіраўнікі МА

10

Панарама метадычных ідэй   “Фарміраванне даследчых уменняў і навыкаў выхаванцаў і вучняў на аснове прымянення сучасных адукацыйных тэхналогій”

люты 2022

Гераніна Н.М., кіраўнікі МА

11

Метадычны кансіліум “Педагагічны кантроль ведаў як умова актывізацыі вучэбнай дзейнасці”

снежань

2021

Кіраўнікі МА

12

Метадычны дыялог “Развіццё школьна-значымых функцый у дзяцей дашкольнага і малодшага школьнага ўзросту”

верасень 2021

Гераніна Н.М., кіраўнікі МА

13

Круглы стол “Праблемы ўзаемадзеяння з сям’ёй па прафілактыцы ўжывання алкагольных напояў, курэння і курыльных сумесяў, папярэджванні супрацьпраўных паводзін, злачынстваў і правапарушэнняў і іх вырашэнне”

май 2022

Баранчук В.Р., кіраўнікі МА

14

Семінар-трэнінг   для педагогаў ПРАЕКТАВАННЕ ЯК ІНАВАЦЫЙНЫ МЕТАД НАВУЧАННЯ

люты 2022

Гераніна Н.М.,

Кухта І.М.,

15

Педагагічны савет ”ПЕДАГАГІЧНАЕ ПРАЕКТАВАННЕ ЯК АСНОВА КАМПЕТЭНТНАСНА-АРЫЕНТАВАНАГА НАВУЧАННЯ“

сакавік

2022

Гераніна Н.М.,

Кухта І.М.,

16

Абагульненне вопыту работы   настаўніка Сулімавай М.А. па грамадзянска-патрыятычнам выхаванні   школьнікаў

люты-сакавік

Гераніна Н.М.,

кіраўнікі МА, ТЛ

17

Конкурс   распрацовак пазакласных мерапрыемстваў 6-ага школьнага дня па фарміраванні ў навучэнцаў грамадзянскай актыўнасці, самастойнасці, ініцыятыўнасці, сацыяльнай паспяховасці                                                                                                            

сакавік

Баранчук В.Р., кір. МА, ТЛ

НПК настаўнікаў-прадметнікаў і выхавальнікаў “Урок 21 стагоддзя: традыцыі і наватарства”.

сакавік

Гераніна Н.М., кір. МА

18

Дзень навукі.Стварэнне зборніка творчых работ вучняў па выніках навукова-практычных канферэнцый, конкурсаў

студзень

Гераніна Н.М.,

кіраўнікі МА, ТЛ

19

Майстар-клас настаўніка-дэфектолага “Інтэграваны занятак у актывізацыі пазнавальнай дзейнасці дзяцей з АПФР”

красавік

Рымкевіч А.З.

Кіраўнікі МА

20

Метадычная дэкада:

МА выхавальнікаў і настаўнікаў пачатковых класаў;

МА настаўнікаў гуманітарнага цыклу;

МА настаўнікаў прыродазнаўча-матэматычнага цыклу;

МА класных кіраўнікоў.

кастрычнік

снежань

студзень

люты

Гераніна Н.М.,

Баранчук В.Р.,

кіраўнікіМА, ТЛ

21

Агляд-конкурс прадметных кабінетаў:

забеспячэнне кабінетаў вучэбным абсталяваннемі і сучаснымі сродкамі навучання для эфектыўнага правядзення вучэбных і факультатыўных заняткаў;

наяўнасць метадычнай прадукцыі па тэме“Урок 21 стагоддзя: традыцыі і наватарства”;

метадычнае забеспячэнне арганізацыі навукова-даследчай дзейнасці з вучнямі і яе выніковасці .

лістапад,

снежань

сакавік

Гераніна Н.М.,

загадчыкі кабінетаў

22

Стварэнне атэстацыйнай камісіі на 2021/2022 н. г. (правядзенне агульнага сходу педагагічнага калектыва па выбарах атэстацыйнай камісіі).

да 01.10.2021

Гераніна Н.М.

23

Складанне і зацвярджэнне   графіка атэстацыі педагаічных работнікаў на 2020/2021 н. г.

кастрычнік-сакавік

Гераніна Н.М.

24

Вывучэнне педагагічнай дзейнасці атэстуемых педагогаў, падрыхтоўка характарыстык. Азнаямленне атэстуемых з характарыстыкамі.

кастрычнік-сакавік

Гераніна Н.М., члены атэстац. камісіі

25

Падвядзенне вынікаў атэстацыі

май

Гераніна Н.М.

4. Кансультацыйная дзейнасць

1

Па складанні каляндарна-тэматычнага планавання, вядзенні школьнай дакументацыі

жнівень,

Гераніна Н.М., кіраўнікі МА

2

Па складанні і выкананні планаў па самаадукацыі

верасень

Кіраўнікі МА

3

Па арганізацыі работы з сям'ёй і рэкамендацыі па суправаджэнні непаўналетніх, прызн. знах. у сацыяльна небяспечным становішчы

пастаянна

Толкач Н.І., Кулінак Я.В..

4

Кансультатыўныя заняткі “Падрыхтока метадычнай прадукцыі для друкавання ў метадычных часопісах”

1 раз у чвэрць

Гераніна Н.М.,

кіраўнікіМА, ТЛ

5

Карэкцыя планаў індывідуальнай работы з вучнямі, заяўленымі на ўдзел у алімпіядах, НПК

верасень

Гераніна Н.М.,

кіраўнікі МА

6

Кансультатыўныя заняткі па падрыхтоўцы вучняў да прадметных алімпіяд , удзелу ў НПК

верасень

Гераніна Н.М., наст.-прадметн.

7

Работа па прафілактыцы правапарушэнняў і злачынстваў, шкодных звычак у непаўналетніх

на працягу года

Толкач Н.І., Кулінак Я.В., кір.МА

8

Узаемадзеянне класных кіраўнікоў і бацькоў з мэтай прыцягнення непаўналетніх да арганізацыі зместу вольнага часу

на працягу года

Толкач Н.І., Кулінак Я.В., кір. МА

9

Па складанні справаздач па самаадукацыі

студзень

Кіраўнікі МА

10

Па арганізацыі індывідуальнай работы з дзецьмі, якія маюць павышаную матывацыю да навучання

пастаянна

Кіраўнікі МА, ТЛ

11

Па вучэбна-метадычным забеспячэнні, бягучых пытаннях на працягу года

пастаянна

Гераніна Н.М., кіраўнікі МА