• header.gif

Рэсурсны цэнтр "Школа духоўнасці і нацыянальнай свядомасці"

1r

Рэалізацыя накірункаў дзейнасці

“Школа духоўнасці і нацыянальнай свядомасці”

Фізічная моц здароўе

Розум

Умельства, рамяство

Патрыятызм

Мараль

Прыгажосць

1. Секцыі “Валейбол”, “Футбол”.

2. Дні ДРК.

3. Выставы, конкурсы, праекты “За ЗЛЖ”.

4. Спартакіяда школьнікаў.

5. Дні прафілактыкі.

8. Паходы, экскурсіі, экспедыцыі.

9. Спартыўныя святы і конкурсы.

10. Гадзіна футбола.

1. Клуб “Эрудыт”.

2. Конкурсы, КТС, інтэлектуальныя гульні.

3. Конкурсы, праекты, канферэнцыі на гістарычную і краязнаўчую тэматыку, чытанні, семінары ў рамках экспедыцыі “Наш край”.

4. Традыцыйныя мерапрыемствы: Дзень ведаў, Тыдзень пісьменства і друку, Дзень навукі, Дзень Тэатра, музеяў і г.д.

5. Гурток “Шашкі”.

1. Гурток “Ласкутная мазаіка” (для дзяўчынак).

2. ГКП. Прышкольная тэрыторыя, помнікі І.Ц.Буйніцкаму, яўрэйскае захаванне, памятны знак у Кстах.

3. Аперацыя “Клопат”, “Мідасэрнасць”.

4. Вытворча звяно, звяно па пасадцы лесу, шэфская дапамога СПК “Чарневічы”.

5. Этнадызайн школы.

1. Дзіцячыя аб’яднанні малодшых школьнікаў, піянерская дружына імя І.Буйніцкага, аб’яднанне старшакласнікаў “Празоры”.

2. Клуб “Грамадзянін”.

3. Дзейнасць у рамках школьнага прагрэс-цэнтра “Мудрасць, радасць, гарэнне”.

4. Паходы, экскурсіі па родным краі, летапісанне роднага краю.

5. Дзейнасць у рамках музея І.Буйніцкага.

6. Вахта “Памяць”, “Пошук”, “Клопат”.

1. Школьна-сямейны клуб “Дом”.

2. КТС школы.

3. Калектыўныя творчыя праекты.

4. Экалагічны клуб “Крынічка”.

5. Удзел у грамадскіх аб’яднаннях, органах самакіравання.

6. Дні ДРК, дні самакіравання, дні класа.

7. Стварэнне летапісу “Празароцкая сярэдняя школа: людзі, падзеі, факты”.

1. Гурток “Беларусазнаўства”.

2. Гурток “Вясёлы пэндзлік”.

3. Гурток “Мастацкія чытанні”(СДК).

4. Гурток “Сольны”.

5. Святы і абрады народнага календара.

6. Распрацоўка эсізаў, афармленне КТС, КТП.

7. Конкурсы, выставы на лепшы мастацкі твор, малюнак, фотатвор “Лета, лецейка, бывай”, “Дары прыгажуні восені”, “Цудоўных рук майстэрства”, “Адчыняем бабулін куфэрак”, “Свет маіх захапленняў”, “Зімовая рапсодыя”, “Гэта было нядаўна”.

Сацыяльна-педагагічная мадэль “Узаемадзеянне”

Дзіцячы сад

Школьна-сямейны клуб “Дом”

СДК

Сельская бібліятэка

Сельвыканкам,

Савет прафілактыкі,

Савет ветэранаў

Прадпрыемствы і установы мікрараёна школы

Раённыя службы,

ваенкамат

Формы і змест работы

1.Абрадавыя святы, святы народнага календара.

2. Выстава “Цудоўных рук майстэрства”, “Адчыняем бабулін куфэрак”,“Мая сям’я”.

3. Урокі культуры ў музеі І.Ц.Буйніцкага.

4. Займальна-паказальная праграма”Знаёмцеся, школа”.

5. Сумесныя педсаветы, бацькоўскія сходы.

6. Традыцыйныя спартыўныя і культурна-масавыя мерапрыемствы.

1.Аперацыя”Міласэрнасць”.

2.Традыцыйныя пасяджэнні

да Дня настаўніка, Дня маці, Каляды, Масленка, Дзень абаронцаў Айчыны,

8 Сакавіка, да Дня сям’і і т.д.

3. Сустрэча з работнікамі праваахоўных органаў, раённых структур, пісьменнікамі, паэтамі, знакамітымі людзьмі.

4. Арганізацыя паходаў, экскурсій.

5. Спартыўныя і культурна-масавыя мерепрыемствы.

6. Інтэлектуальныя гульні.

1. Святы беларускага календара, традыцыйныя святы.

2.Сумесныя выставы, конкурсы.

3. Гурток мастацкага чытання, танцавальны.

4. Гасцёўні-сустрэчы, запрашэнні вядомых калектываў.

1. Экалагічны клуб “Крынічка”.

2 Сумесныя выставы літаратуры, прысвечаныя датам беларускага народнага календара, знамянальным датам, юбілеям.

Інфармацыйныя гадзіны, урокі культуры, беларусазнаўства, прысвечаныя знамянальным датам, юбілеям. Святам.

1. Удзел у пасяджэнні сямейнага клуба “Дом”.

2. Саветы прафілактыкі.

3. Агульнавясковыя мерапрыемствы, святы вёскі, вуліцы, традыцыйныя мерапрыемствы.

4. Аперацыя “Клопат”, “Міласэрнасць”.

5. Вахта  “Памяць”, аперацыя “Пошук”.

6. Віншаванні ветэранаў, устаноў прадпрыемстваў са святамі беларускага календара, прафесійнымі і традыцыйнымі святамі.

1. Экскурсіі на участкі, прадпрыемствы, установы мікрараёна школы.

2. Выязныя пасяджэнні сямейнага клуба “Дом”.

3. Канцэрцы-віншаванні са святамі.

4. Сустрэчы з перадавікамі вытворчасці, падарожжы у прафесію.

5. Пісьмы-падзякі бацькам за добрую вучобу і грамадскую дзейнасць іх дзяцей.

6. Шэфская дапамога калгасу, лясніцтву.

1. Удзел у раённых конкурсах, спаборніцтвах, выставах.

2. Экскурсіі на раённыя прадпрыемствы і ва ўстановы.

3. Супрацоўніцтва з Домам рамёстваў, гісторыка-этнаграфічным музеем, вучэбна-метадычным цэнтрам, запрашэнне на школьныя мерапрыемствы, наведванне раённых устаноў.

4. Экскурсіі ў раённы цэнтр занятасці.

5. Арганізацыйная і прапагандысцкая работа сумесна з раённай рэдакцыяй, саветам прафілактыкі, ваенкаматам, ЦВР.

Вынікі

1. Пераемнасць у навучанні, выхаванні.

2. Пачуццё клопату аб малодшых сябрах.

1. Узаемадзеянне і ўзаемаразуменне.

2. Выхаванне дзяцей – агульная справа бацькоў і настаўнікаў.

1. Адаптацыя ў сацыуме.

2. Уменне паводзіць сябе ў дарослым калектыве.

1. Павышэнне агульнай культуры вучняў.

2. Выхаванне культуры чытання.

1. Усведамленне адказнасці перад дзяржавай і ўладай.

2. Школа – частка сацыяльна-адміністрацыйнага комплекса.

3. Павага і міласэрнасць да старэйшага пакалення.

1. Адчуванне адказнасці перад сям’ёй і калектывам, дзе працуюць бацькі.

2. Усведамленне сябе як часткі грамадства.

1. Падрыхтоўка да дарослага жыцця.

2. Свядомы выбар прафесіі, у якой мае патрэбу раён, рэгіён.

 3. Пачуццё гонару і адказнасці за школьны калектыў.